جشن "مهر خواهر برادری" در کتابخانه علامه شیخ شوشتری
جشن "مهر خواهر برادری" به مناسبت دهه کرامت در کتابخانه علامه شیخ شوشتری برپا شد.
مسئول کتابخانه گفت: به مناسبت دهه کرامت جشنی برای گروه سنی 4 الی 12 سال در روز دوشنبه 8 خرداد ماه در کتابخانه علامه شیخ برپا شد.
مسئول کتابخانه گفت: در ابتدا جشن با صلوات خاصه امام رضا(ع) مزین شد و داستان کوتاهی از زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) بیان شد. در ادامه بازی پرتحرکی برای بچه ها در نظر گرفته شده بود که جنب و جوش بچه ها را بیشتر کرد.
همچنین بچه ها شعر "مهر خواهر برادری" رو همخوانی کردن و خیلی لذت بردند. و در ادامه از کتاب 10قصه از امام رضا(ع)، داستان "پیراهن یادگاری"قصه گویی شد.
در آخر برنامه بعد از پذیرایی و هدیه دادن، همه با هم برای بچه هایی که به مشهد نرفته بودند دعا کردند که در همین تابستان زیارت امام رضا(ع) قسمتشان شود.
ورود به سیستم
ارسال پیغام
شماره تماسنکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.